Virkistyspäivät 24.-25.5.2024 Siilinjärvi, Kylpylä-hotelli Kunnonpaikka. Ilmoittautuminen to 25.4.2024 mennessä.

19.4.2024

Virkistyspäivät

Ajankohta:  Pe 24.5. klo 16.00 – la 25.5.2024 klo 13.00

Paikka: Siilinjärvi, Kylpylä-hotelli Kunnonpaikka, Jokiharjuntie 3

· Virkistyspäivien teemana on uni, lepo ja palautuminen.

· Perjantain asiantuntijaluennoitsijoina toimivat uneen perehtynyt yleislääketieteen erikoislääkäri Paavo Kuikka, sekä Lihastautiliiton fysioterapeutti Emma Velling, joka luennoi levon ja palautumisen merkityksestä sekä keinoista. Asiantuntijaluentojen jälkeen nautitaan yhdessä päivällisbuffetista Kunnonpaikassa. Päivällisen jälkeen on vapaata ohjelmaa. Lauantaina Lihastautiliiton järjestösuunnittelija ja liikuntavastaava Sirpa Kälviäinen pitää Kunnonpaikan liikuntasalissa yhteisen liikuntatuokion klo 10–12. Virkistyspäivät päättyvät lauantaina lounasbuffettiin.

· Päivät on suunnattu lihastautia sairastaville, läheisille ja kannattajajäsenille.

· Virkistyspäivät järjestetään yhteistyössä Pohjois-Savon lihastautiyhdistyksen kanssa.

· Lauantaina liikuntavastaava Sirpa Kälviäinen pitää liikuntatuokion Kunnonpaikan liikuntasalissa.

· Virkistyspäivien omavastuu on 40e/2pv, 30e/1pv. Kahden päivän hintaan sisältyvät asiantuntijaluennot, liikuntatuokio, pe päivällinen ja la lounas. Yhden päivän hintaan sisältyvät päivällinen/lounas + luennot/liikuntatuokio.

· Maksu Pohjois-Savon lihastautiyhdistyksen tilille: Pohjois-Savon Osuuspankki FI2656088840007155

· Majoittuminen on omakustanteinen. Huoneesta on neuvoteltu alennettu hinta. Huonevarausta tehdessä tulee mainita koodi: Lihastautiliitto. Kysy omalta lihastautiyhdistykseltäsi mahdollista tukea kustannuksiin! Huonevaraus ja alennuskoodin ilmoittaminen tulee tehdä puhelimitse Kunnonpaikkaan (ei nettisivuilla).

· Lisätietoa Lihastautiliiton Tapahtumat-sivuilta, Anni Kotilaiselta tai Pohjois-Savon lihastautiyhdistykseltä (pj Silja Laiturilta).

· Ilmoittaudu to 25.4.24 mennessä Lyyti-linkin kautta osoitteessa https://www.lyyti.in/Virkistyspaivat_Kunnonpaikassa tai Anni Kotilaiselle (anni.kotilainen@lihastautiliitto.fi tai puh. 050 591 4244). Ilmoitathan mahdolliset ruoka-aineallergiat ja erityisruokavalion sekä sen, osallistutko molempiin päiviin vai vain toiseen päivään.

Tervetuloa!

Ystävällisin terveisin: